دوست داشتن حق من است همين

تو را دیدم که ای جانا،به چشمانم نظر کردی

ندیدی غصه وغم را،که شادی را به سرکردی

به چشمانت قسم خوردم،که تا وقتی که من هستم

ز جانم همرهت گردم،ولی از من هذر کردی

نمی دانم چرا؟روزی که دیدم عاشقت گشتم

تو هم با عشوه ونازی بخندیدی گذر کردی

جفا کردی به اسانی ز من عشقت گسستی تو

کجا دانم به غیر من جفا با صد نفر کردی!!؟

به ان باغی که گلها را ز گل برگش جداکردی!

چو من هم بلبلی بودم،چنان بی بال و پر کردی

ز هوش و عقل من از سر چنان ناگه پرید و رفت

که از دیوانگانم چون مرا دیوانه تر کردی

بدان*ساقی*ز هجرانت چنان عالم کند ویران

تو هم نفرین کنی خود را چرا بی او سفر کردی

 



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت11:14---28 شهريور 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااام

خوفی عسسسسسسسسسسسیس

چه وب جالبی داری...

حسابی روم تاثیر داشت....
بازم بهت سر می زنم عسسسسسسسسسسیس....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ساعت 14:17 توسط غریبه تنها - اتش |


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت