دوست داشتن حق من است همين

ای یار من کجائی؟دانم تو بی وفائی

 

این دل چو گشته خونین جانا چرا جدائی؟

 

گفتی که من ندارم جز عشق تو پناهی

 

دانم دروغ گفتی از روز آشنائی

 

نفرین به ماه آذر چون ماه آشنائیست

 

صد آفرین به بهمن چون ماه بی وفائی

 

روزی که با منی تو گفتم غمی ندارم

 

اما چه اشتباهی غم پیش و من هوائی

 

من می روم بمانی با یار تازه خود

 

اما بدان که جانا در قلب من خدائی

 

تا آخرین نفسها دارم هوای یارم

 

شاید شود به روزی آن کم کند جدائی!!



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت17:41---2 مهر 1391
سلام
بابا چرا انقدر ناامید و بیچاره مطلب مینویسی
دنیا که به آخــــــــــــر نرسیده
خدا رو داری ...
باور کن که اگر توی زندگی پیداش کنی دیگه این نوشته هات برای خودت هم معنی پیدا نمی کنه @@
منتظر نظرت درباره ی صحبتم هستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ساعت 14:10 توسط غریبه تنها - اتش |


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت